Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse och analysera trafik. Genom att fortsätta att surfa på ekonomionline.se så accepterar du dessa cookies. Läs mer

Kategoriutvisning

Marknadsföring - Övning och fördjupning
Band mjukband
Ant. sidor 184
Format 170 x 240 mm
Utgivning 2019
ISBN 9789152356517
Förlag Sanoma Utbildning

Marknadsföring - Övning och fördjupning

Uggla, Wildenstam

275 kr exkl 6% moms

Antal

Finns i lager
Skickas från oss inom 1-3 dagar

Beskrivning

Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring – modeller och principer. Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet och digital autenticitet, influenserstrategier och influensers som levande varumärken, samt en problematisering hur globala varumärken kan göra misstag lokalt.

Författare är Henrik Uggla och Per Wildenstam, båda med lång erfarenhet av undervisning i marknadsföring på bland annat IHM Business School, Stockholms universitet och KTH.