Kategoriutvisning

Service - så mycket mer...
Band Mjukband
Ant. sidor 396
Format 170 x 240 mm
Utgivning 2014
ISBN 978-91-523-3144-6
Förlag Sanoma Utbildning

Service - så mycket mer...

Sen, Örtengren

368 kr exkl 6% moms

Antal

Finns i lager
Skickas från oss inom 1-3 dagar

Beskrivning

I den nya andra upplagan av Service - så mycket mer än ett leende finns nya fallstudier från några av vinnarna av ServiceScore, ett pris som bygger på hur svenska folket upplever service i olika branscher och i kontakterna med enskilda företag och verksamheter. Författarna redogör också för ett stort antal nya framgångssagor och besvikleser när det gäller att använda service som ett starkt och särskiljande konkurrensmedel. Kort sagt - för att uppnå mer nöjda, lönsamma och lojala kunder.

Boken bygger på en modell med nio affärsögonblick. Ambitionen är att inspirera till ett systematiskt servicearbete genom att ge stimulerande exempel, praktiska tips och enkla verktyg. 

Avsedd för:
Service - så mycket mer än ett leende vänder sig till alla som arbetar med, eller borde arbeta med service. Detta är ett område som verkligen berör alla, från styrelsen och den högsta ledningen, till alla medarbetare som direkt eller indirekt kommer i kontakt med kunden, från försäljning till leverans, support och reklamationer.