Kategoriutvisning

Marknadsföring - modeller och principer
Band Mjukband
Ant. sidor 560
Format 210 x 225 mm
Utgivning 2020
ISBN 978-91-523-6010-1
Förlag Sanoma Utbildning

Marknadsföring - modeller och principer

Wildenstam P, Uggla H

520 kr exkl 6% moms

Antal

Finns i lager
Skickas från oss inom 1-3 dagar

Beskrivning

Varför lyckas vissa företag bättre än andra? Varför når deras varor och tjänster marknaden bättre än konkurrenternas likvärdiga produkter? För att de företag som är mest framgångsrika ofta har bättre förståelse för marknadsföringens modeller, principer och villkor. Boken är avsedd för introducerande kurser i marknadsföring och passar bra till YH-utbildningar, högskolor, universitet och utbildningsföretag. 

Den femte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit mycket material om hållbarhet.